Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 57
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 9:30    Onderwerp: Kampioenschap Molenspel Reageer met quote

Het lijkt me goed om als molenspel-liefhebbers hier op het forum ook de ontwikkelingen in het kampioenschap nauwlettend in de gaten te houden. Hoe doen de favorieten het? (Szurcsi, Frisekea en Eelke) en wie zijn de outsiders? (Glorfindel doet het goed).
Laat het maar eens weten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Vici
BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 11:06    Onderwerp: Reageer met quote

zie ook http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=6234
Naar boven
donja1943Offline
Vip
Vip

Totaal berichten: 9
Leeftijd: 79
Geslacht: Vrouw
Hungary
BerichtGeplaatst: Wo Dec 11, 2013 2:06    Onderwerp: moelenspel...spartelen met 4 stenen Reageer met quote

Sad de Toppers doen het heeeeel goed i git. #Popcornsmile voorbeeld.....
Juves kan het spel perfect op houden, moet zeggen ........KWALITATIEF UITERMATE ......... TELEURSTELLEND. Als dit zo doorgaat zit ik volgend jaar nog steeds met dit Moelenspel. haahaaahaa. Niks aan de hand. Maar vreselijk saai.
De Regels 50 Zetten afzien..... en uitzitten, spartelen met 4 Stenen..
als of ik met Moelentjes loop.

Groetjes Donja
Naar boven
JuvesOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 2
Leeftijd: 33
Geslacht: Man
Hungary
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 17, 2014 15:12    Onderwerp: Re: moelenspel...spartelen met 4 stenen Reageer met quote

donja1943 schreef:
Sad de Toppers doen het heeeeel goed i git. #Popcornsmile voorbeeld.....
Juves kan het spel perfect op houden, moet zeggen ........KWALITATIEF UITERMATE ......... TELEURSTELLEND. Als dit zo doorgaat zit ik volgend jaar nog steeds met dit Moelenspel. haahaaahaa. Niks aan de hand. Maar vreselijk saai.
De Regels 50 Zetten afzien..... en uitzitten, spartelen met 4 Stenen..
als of ik met Moelentjes loop.

Groetjes Donja

Nem nagyon értem,hogy mit írsz,de... Gondolom azt,hogy miért nem fogadtam el a döntetlent. Itt megjegyezve,hogy később én is felajánlottam,de te nem fogadtad el. Javaslom a fejlesztési tervbe betenni ezt,hogy ha háromszor ismétlődik egy helyet vagy ha 50 lépés telik el malom nélkül,akkor legyen automatikus döntetlen. És akkor így nem zargatják feleslegesen az adminisztrátorokat. Azért írtam magyarul,mert elvileg érted. Smile
Naar boven
donja1943Offline
Vip
Vip

Totaal berichten: 9
Leeftijd: 79
Geslacht: Vrouw
Hungary
BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2014 3:06    Onderwerp: Reageer met quote

Köszönöm barátom, ez jó. Muste a szívem ingyen. zwaai
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: