Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mvanhagen |
|
Hoi,
Is het ook mogelijk om na afloop van een partij, de schepen te laten zien die nog geraakt moesten worden? Soms zit je erg lang te zoeken en verlies je net. Dan is het leuk om te weten waar de tegenstander zijn laatste schip geplaatst had. Natuurlijk kan je dit door een berichtje wel vragen, maar mocht het mogelijk zijn het te laten zien, dan is dat wel handiger.
Groetjes,
Marieke |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9994 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
moeten we inderdaad nog een keer wat aan gaan doen _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vinnie |
|
Kan me ook voorstellen dat je tegenstander dat niet wil laten zien... Misschien omdat ze ze stiekum niet opgesteld hadden  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mvanhagen |
|
Hehe, daarom ook mijn vraag, daar verdenk ik ze wel eens van  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Johan-M |
|
Zo verraadt je wel iemands tactiek. Dus ik vind dat je ze niet moet laten zien. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
schelp |
|
ja van zeeslag zou ik ook graag weten waar de boten staan als je verloren hebt, vind dat een goe gedacht , hoop dat , dat er van, komt groeten  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mvanhagen |
|
Quote: | Zo verraadt je wel iemands tactiek. Dus ik vind dat je ze niet moet laten zien. |
Daar heb je wel een punt. Aan de andere kant weet ik niet in hoeverre je bij zeeslag kunt spreken van een tactiek. Bovendien zet je je boten vast niet elke keer op dezelfde wijze neer, dan hebben de tegenstanders je wel snel door. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
BtM909 |
|
mvanhagen schreef: | Quote: | Zo verraadt je wel iemands tactiek. Dus ik vind dat je ze niet moet laten zien. |
Bovendien zet je je boten vast niet elke keer op dezelfde wijze neer, dan hebben de tegenstanders je wel snel door. |
Behalve als je altijd wint  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Robert |
|
Ik ben er ook niet voor om na afloop de niet gezonken schepen te laten zien (om de zelfde reden als Johan-M). |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vinnie |
|
als je ze niet laat zien duurt het gewoon langer voor je tegenstanders je systeem van opstellen door hebben en je weer iets nieuws moet bedenken. Maar je moet dan inderdaad wel altijd winnen
De beste taktiek blijft gewoon meteen alle schepen te laten zinken, maar meestal schiet ik wel een paar keer per ongeluk mis. (daar moet ik nog wat op vinden) |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Cosworth |
|
haha ik gebruik altijd onderzeeers |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vinnie |
|
stom dat ik daar niet aan gedacht heb |
|
Naar boven |
|
 |
 |
sander |
|
hallow iedereen,
ik vind het wel een goed idee om die schepen te laten zien. bij zeeslag kun je toch nie echt spreken van tactiek en de beste tactiek is om je schepen telkens weer op een andere manier te zetten....duzzz
groetjes sander |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Johan-M |
|
Maar toch zit zelfs daar per speler een bepaalde structuur in |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram12 |
|
we gaan er wel de volgende poll over houden.... kan iedereen zijn mening geven.. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|