Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9997 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Dit is een forum om eventueel onderling spellen en spelaccessoires te kopen/verkopen/ruilen.
Het gaat hier expliciet om artikelen die met spellen te maken hebben, dus geen auto's, mobiele telefoons e.d. Hier zijn nl. al meerdere plekken voor op internet.
De admin bram en jwchess zullen hier toezicht op houden. Jijbent.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade doordat 1 van de partijen de overeenkomst niet nakomt of andere schade hieruit voortvloeiend, dit forum is alleen bedoeld als medium . Je kan dit wel aan de betreffende admins melden, en die zullen proberen of ze kunnen onderhandelen hierin.
Als je niet zeker weet of je hier iets mag plaatsen kan je een PB sturen naar 1 van de betreffende admins.
Veel plezier en succes met de spellen namens het adminteam. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Dinand |
|
ik ben aan het kijken naar de regels, helaas mag ik hier in het forum geen advertentie plaatsen van mijn bmw 318 die ik te koop heb staan.
laatste advertentie vraag stamt van 19-12-2013... wellicht een idee om toch wat te versoepelen?
met vriendelijke groet,
Dinand |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9997 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|