Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ArjenL  Vip
Geregistreerd op: 15-9-2018 Totaal berichten: 4 Woonplaats: Utrecht Leeftijd: 52 Geslacht: Man |
|
Viel me gewoon effe op: als uitgever staat bij dit spel 999Games, maarre, volgens mij zou dat White Goblin Games moeten zijn, en volgens de respectievelijke websites en mijn doos ook. Niet dat die uitgevers daar (kennelijk) erg mee zitten, maar ik dacht, kom, dacht ik, laat ik er eens wat over roepen
Dat gezegd -en misschien dat dit er echt eentje is voor een algemener forum- , ik ben best bruut onder de indruk van hoe enorm veel spellen er hier beschikbaar zijn... en ook wel benieuwd: hoe makkelijk is het voor jullie om dat met licenties te regelen? (bv, stel nou eens, "puuuuuur hypothetisch", dat ik zou willen lubben om mijn favoriete tweepersoonsspelletje, Onitama, van Arcane Wonders, er in de lijst bij te krijgen- is dat dan kwestie van, bwoah, da ritselen we wel effe, of is daar een halve juridische afdeling voor nodig?) |
|
Naar boven |
|
 |
 |
alarmschijf
Geregistreerd op: 7-10-2016 Totaal berichten: 28 Geslacht: Onbekend |
|
Dit spel Rosenkönig is bedacht door Dirk Henn voor de Duitse uitgeverij Kosmos. In Nederland werd het spel onder de naam rozenkoning aanvankelijk uitgegeven door 999 games. Later door White Goblin Games.
Zie ook: https://de.wikipedia.org/wiki/Rosenk%C3%B6nig |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Voor alle spellen hebben wij toestemming nodig en vaak moeten we daar ook voor betalen (licentie). _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ArjenL  Vip
Geregistreerd op: 15-9-2018 Totaal berichten: 4 Woonplaats: Utrecht Leeftijd: 52 Geslacht: Man |
|
Zat er ook wel al in- goeie reden om maar eens wat te gaan lappen- ga ik zo meteen eens doen!
(Maar, voor praktisch: linkje bij Rozenkoning gaat dus op het moment niet naar de website waar je het spel in de doos online kan kopen ) |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Mogen ze daar voor gaan betalen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hary
Geregistreerd op: 3-7-2005 Totaal berichten: 164 Geslacht: Onbekend |
|
Voor verkopen kan Bram beter een affiliatie linkje naar Bol of concurrent zetten; die hebben toch alles en dan houdt hij er nog een (heel klein) stukje aan over als je hem daar koopt... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|