Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ArjenLOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 4
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2019 19:42    Onderwerp: Kosmetisch dingetje (denk ik) Reageer met quote

Viel me gewoon effe op: als uitgever staat bij dit spel 999Games, maarre, volgens mij zou dat White Goblin Games moeten zijn, en volgens de respectievelijke websites en mijn doos ook. Niet dat die uitgevers daar (kennelijk) erg mee zitten, maar ik dacht, kom, dacht ik, laat ik er eens wat over roepen Smile

Dat gezegd -en misschien dat dit er echt eentje is voor een algemener forum- , ik ben best bruut onder de indruk van hoe enorm veel spellen er hier beschikbaar zijn... en ook wel benieuwd: hoe makkelijk is het voor jullie om dat met licenties te regelen? (bv, stel nou eens, "puuuuuur hypothetisch", dat ik zou willen lubben om mijn favoriete tweepersoonsspelletje, Onitama, van Arcane Wonders, er in de lijst bij te krijgen- is dat dan kwestie van, bwoah, da ritselen we wel effe, of is daar een halve juridische afdeling voor nodig?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
alarmschijfOffline

Totaal berichten: 28
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2019 19:34    Onderwerp: Reageer met quote

Dit spel Rosenkönig is bedacht door Dirk Henn voor de Duitse uitgeverij Kosmos. In Nederland werd het spel onder de naam rozenkoning aanvankelijk uitgegeven door 999 games. Later door White Goblin Games.

Zie ook: https://de.wikipedia.org/wiki/Rosenk%C3%B6nig
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 10003
Leeftijd: 53
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2019 10:43    Onderwerp: Reageer met quote

Voor alle spellen hebben wij toestemming nodig en vaak moeten we daar ook voor betalen (licentie).
ArjenLOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 4
Leeftijd: 52
BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2019 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

Zat er ook wel al in- goeie reden om maar eens wat te gaan lappen- ga ik zo meteen eens doen!

(Maar, voor praktisch: linkje bij Rozenkoning gaat dus op het moment niet naar de website waar je het spel in de doos online kan kopen Razz )
Naar boven
VipbitchOffline

Totaal berichten: 918
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2019 14:58    Onderwerp: Reageer met quote

Mogen ze daar voor gaan betalen rofl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
HaryOffline

Totaal berichten: 164
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2019 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

Voor verkopen kan Bram beter een affiliatie linkje naar Bol of concurrent zetten; die hebben toch alles en dan houdt hij er nog een (heel klein) stukje aan over als je hem daar koopt...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: