Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9996 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Van Xiangqi is er nu ook een oefen applet en een analyse applet, met dank aan Glorfindel.
De analyse applet werkt alleen voor nieuwe spellen omdat er nog een flinke bug in de WXF notatie zat.
Eventuele opmerkingen en bugs graag hier posten. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jr212 |
|
Bram,
Eerste testen zijn goed verlopen
Het werkt dus héél goed. Ik ben blij dat het er is.
Kan er eventueel knoppen bijkomen om terug te zetten. zeker bij analyse is dit interresant
Jan |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 38 Geslacht: Man |
|
jr212 schreef: | Bram,
Eerste testen zijn goed verlopen
Het werkt dus héél goed. Ik ben blij dat het er is.
Kan er eventueel knoppen bijkomen om terug te zetten. zeker bij analyse is dit interresant
Jan |
Bij de analyse-applet zit een knop 'Neem zet terug', bij de oefen-applet niet. _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jimok |
|
Naar boven |
|
 |
 |
kjavl Geregistreerd op: 19-12-2010 Totaal berichten: 413 Geslacht: Onbekend |
|
Ontdekte bug: in de analyse applet kan de olifant over stukken heenspringen, terwijl dit conform spelregels jijbent niet zou mogen kunnen. (Ik weet niet of deze bug ook in het werkelijke spelbord op jijbent zit ik vermoed van niet maar misschien is het mogelijk om dat ook even te checken.) |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|